Karolina Kwiatkowska
nauczycielka w grupie trzylatków.
Responsive image

Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, kierunek pedagogika specjalna, wczesne wspomaganie rozwoju dziecka - wychowanie przedszkolne.

Uwielbia pracę z dziećmi, niezłomna poszukiwaczka kreatywnych form nauczania. Cieszy ją wspólne odkrywanie z dziećmi tego, co nowe i nieznane. Lubi czytać dzieciom książki i prowadzić z nimi zabawy ruchowe. Z wielką przyjemnością obserwuję postępy swoich podopiecznych.

Ciocia „Lina” zawsze jest tam gdzie ją potrzebują - nawet podczas nakrywania do niedzielnego obiadu :-)

7.00-8.00 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań
8.00 – 8.20 Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci
8.20 – 8.50 Zabawy integrujące grupę./ Ćwiczenia ogólnorozwojowe i wspomagające rozwój dziecka (np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę)./Mądra główka (Gry i zabawy rozwijające wyobraźnię twórczą dziecka ( gry i zabawy konstrukcyjne, tematyczne)/ Praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia i dziećmi zdolnymi
8.50 – 9.00 Zabawa ruchowa
9.00 – 9.30 Śniadanie
9.30-10.00 W zdrowym ciele zdrowy duch (Zabawy z elementami gimnastyki korekcyjnej oraz ćwiczenia zapobiegające powstawaniu i pogłębianiu wad postawy) / Nutka muzyczka (zajęcia rytmiczne, przygotowania do przedstawień)
10.00 – 10.40 Zajęcia dydaktyczne realizowane w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego
10.40 – 11.45 Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu (np. w ogrodzie, na boisku, w parku) lub w sali; ćwiczenia gimnastyczne lub zabawa ruchowa w terenie
11.45 –12.00 Czynności samoobsługowe
12.00 – 12.30 obiad
12.30 – 12.40 Czynności samoobsługowe; przygotowanie do leżakowania
12.40 – 14.00 Leżakowanie / Świat bajek i baśni (Cykl zajęć z wykorzystaniem tekstów literackich dla dzieci, kształcących mowę dziecka (dialogową, monologową) oraz elementy bajkoterapii) Dla starszych dzieci - Zagadki Matki Natury (,,Dlaczego morze jest słone ?", ,,Czy woda może być sucha?", „Jak powstaje śnieg?” rozwiązywanie za sprawą różnych eksperymentów zagadek Matki natury)
14.00 – 14.15 Czynności samoobsługowe
14.15 – 14.45 Podwieczorek
14.45 – 15.00 Zabawa ruchowa
15.00 – 19.00 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi. /Zabawy dowolne. Mądra główka (Gry i zabawy rozwijające wyobraźnię twórczą dziecka( gry i zabawy konstrukcyjne, tematyczne))./Język angielski./Zabawy w ogrodzie/Mały artysta (zajęciawspomagające rozwój dziecięcej wyobraźni, ekspresji twórczej, sprawności manualnej, umiejętności posługiwania się różnymi przyborami i materiałami plastyczno-technicznymi. Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu (np. w ogrodzie, na boisku, w parku) lub w sali; ćwiczenia gimnastyczne lub zabawa ruchowa w terenie
Poniedziałek

rytmika

  • maluchy: 10.00-10.15
  • starszaki: 10.15-11.00

zaj. logopedyczne 11.00-12.30

Wtorek

j. angielski:

  • starszaki 9.00-9.30
  • maluchy: 9.30-9.45

zajęcia z panią psycholog 11.00-12.30

Środa

rytmika

  • maluchy: 10.00-10.15
  • starszaki: 10.15-11.00
Czwartek

j. angielski:

  • starszaki 9.00-9.30
  • maluchy: 9.30-.945
Piątek

rytmika

  • maluchy: 10.00-10.15
  • starszaki: 10.15-11.00
w przygotowaniu
© 2017 Przedszkola "Zdobywcy Świata"
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.